حسین مقدم‌کیا دبیر طرح ملی تلاوت در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به استقبال نوجوانان از این طرح، اظهار داشت: نام‌نویسی در چهارمین دوره طرح ملی تلاوت با حمایت معاونت قرآن و عترت ارشاد از اول تیرماه آغاز شد که تاکنون بیش از 1000 نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

وی از تمدید ثبت‌نام در طرح ملی تلاوت تا 10 مردادماه خبر داد و افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها پایان زمان ثبت‌نام 20 تیرماه اعلام شده بود اما به دلیل استقبال استان‌ها، نام‌نویسی در طرح ملی تلاوت را تا 10 مردادماه تمدید کردیم.

مقدم کیا با اشاره به استان‌ هایی که بیشترین متقاضی شرکت در طرح ملی تلاوت را داشتند، خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش‌ها استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، سیستان‌وبلوچستان و اردبیل بیشترین متقاضی حضور در این طرح را دارند البته برخی از استان‌ها نیز به تازگی آمادگی خود را برای برگزاری این طرح اعلام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های چهارمین دوره طرح ملی تلاوت از 15 شهریورماه آغاز می‌شود، افزود: متقاضیان باید تا اواسط مردادماه تلاوت های تقلیدی خود را به دبیرخانه ارسال کنند تا داوران سطح آن‌ها را برای حضور در این طرح بسنجند.

دبیر طرح ملی تلاوت با اشاره به زمان اعلام نتایج، خاطر نشان کرد: نتایج قبولی‌های چهارمین دوره طرح ملی تلاوت 31 مردادماه به استان‌ها اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، طرح ملی تلاوت هم اکنون در استان‌های مرکزی (اراک)، کرمانشاه (کرمانشاه)، گیلان (رشت)، اردبیل (پارس آباد)، خوزستان (اهواز)، خراسان شمالی(بجنورد)، آذربایجان شرقی (تبریز)،‌ مازندران (ساری)، سیستان و بلوچستان (زاهدان)، قزوین (قزوین)، اصفهان (کاشان)، هرمزگان (قشم و کیش)، همدان (همدان)، فارس (استهبان) و خراسان رضوی (مشهد مقدس) برگزار می‌شود.


منبع : خبرگزاری فارس نیوز
  • احسان عباسی
  • چهارشنبه ۲۷ خرداد ، ۰۸:۲۴ ب.ظ
  • قران و عترت
  • بازدید : ۸۹

مطالب پیشنهادی دیگر خبرگزاری های رسمی کشور

تعداد نظرات این پست [۰] است ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی