به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، امام جمعه شیروان پیش از ظهر امروز در آیین گشایش نمایشگاه قرآن در هلال‌احمر شیروان گفت: قطعاً  تنها راه رهایی از هجمه فرهنگی دشمن پناه بردن به رشته محکم ایمان و قرآن است.


حجت‌الاسلام حسین کوثری با اشاره به اهمیت حفظ قرآن کریم خاطرنشان کرد: امروزه شاهدیم که مردم جهان با توجه به دوری از ارزش‌های انسانی و الهی در مشکلات اجتماعی و فرهنگی سرگردان هستند که تنها راه رهایی آنها پناه بردن به رشته محکم ایمان است.

وی افزود: قرآن همچون آبی بر آتش نابسامانی‌های فکری و روحی است و حافظان قرآن این توفیق را یافته‌اند که با برهان قرآن به بسیاری از پرسش‌های خود پاسخ گویند.

کوثری اضافه کرد: چون حفظ قرآن نیاز شدید به تمرین و تکرار دارد، لذا توفیق سروکار داشتن زیاد با قرآن را برای اهل آن به وجود می آورد که این امر خود باعث نورانیت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان یادآور شد: به طور حتم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی و محفل انس با قرآن بهترین راه برای شکوفایی استعدادهای قرآنی در شیروان است که باید در طول سال مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.


منبع خبر : خبرگزاری فارس نیوز

منبع  عکس : قرآن سنتر - جستجوی اینترنتی
  • احسان عباسی
  • دوشنبه ۲۲ تیر ، ۰۸:۲۵ ب.ظ
  • قران و عترت
  • بازدید : ۹۸

مطالب پیشنهادی دیگر خبرگزاری های رسمی کشور

تعداد نظرات این پست [۰] است ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی