حجت‌الاسلام محمدمهدی سعیدی شامگاه‌ سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات قرآن بسیجیان شهرستان کاشان از اردیبهشت‌ماه آغاز شد و همزمان با ماه مبارک رمضان به صورت پایگاهی، حوزه مقاومت و شهرستانی با حضور بیش از یک‌هزار بسیجی ادامه پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ یک، سه، پنج، 10، 20 و 30 جزء قرآن کریم، حفظ و مفاهیم سوره یس، قرائت، ترتیل، اذان، تفسیر و بخش مقالات علمی و کاربردی در پنج موضوع برگزار شده است.

این مسئول تصریح کرد: تا کنون 11 مسابقه بزرگ قرآنی در 11 حوزه خواهر و برادر برگزار شده است که در مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم شاهد حضور 500 نفر برتر مسابقات پایگاهی و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان هستیم که در پایان نفرات برتر به محله استانی راه پیدا می‌کنند.

سعیدی همچنین از اجرای طرح صحیح‌خوانی قرآن کریم در شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ملی دو نفر از اساتید برجسته شهرستان جهت آشنایی با نحوه برگزاری طرح در کلاس توجیهی استان شرکت کردند.

وی افزود: پس از برگزاری دوره توجیهی استانی شاهد برگزاری دوره توجیهی برای 200 نفر از مربیان و اساتید قرآنی بودیم و پس از آن 200 مربی آموزش‌دیده به توجیه مربیان پایگاه‌های محلی پرداختند که در این طرح بالغ بر یک‌هزار مربی حضور پیدا کردند.


منبع : خبرگزاری فارس نیوز
  • احسان عباسی
  • پنجشنبه ۱۳ خرداد ، ۰۶:۳۵ ب.ظ
  • قران و عترت
  • بازدید : ۱۳۱

مطالب پیشنهادی دیگر خبرگزاری های رسمی کشور

تعداد نظرات این پست [۰] است ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی