بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم 24 خرداد ماه آغاز به کار می‌کند.


در حالی که تنها دو روز از برپایی این نمایشگاه باقی مانده است مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اصحاب رسانه بازدید از روند آماده‌سازی این نمایشگاه را تدارک دیدند. البته بخش فروش بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از امروز به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

بر همین اساس حسین صفری مدیر بخش اجرایی نمایشگاه قرآن با اشاره به عدم رضایت اهالی قرآن از برگزاری نمایشگاه در باغ موزه دفاع مقدس اظهار داشت:‌ مصلی بهترین مکان برای برگزاری نمایشگاه قرآن است چرا که فضای آن تناسب بسیاری با امور قرآنی دارد.

وی بااشاره به اینکه در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم 40 هزار مترمربع فضای مسقف تعبیه شده است،‌افزود: نزدیک به یک سوم این فضا مربوط به فعالیت‌های بخش فروش است. بخش فروش این دوره از نمایشگاه شامل عفاف و حجاب، مکتوب ویژه ناشران، محصولات فرهنگی و هنری و همچنین رسانه‌های دیجیتال می‌شود.

صفری با بیان اینکه ما سعی داشتیم از حداکثر فضا استفاده کنیم خاطر نشان کرد: بیش از 40 سازمان و نهاد در حوزه‌های اجرایی فعالیت دارند در بخش موسسات بیش از 150 موسسه در این دوره از نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به آغاز بخش فروش بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن کریم از امروز تصریح کرد: با توجه به برگزاری مراسم شب‌های نورانی در مصلی امام خمینی بخش فروش بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم زودتر از سایر بخش‌ها فعالیت خود را آغاز می‌کند.

مدیربخش اجرایی نمایشگاه قرآن به ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و افزود: 1300 متر به موسسات غیردولتی اختصاص داده‌ایم که در این بخش 150 موسسه حضوری فعال خواهند داشت.  همچنین به بخش موسسات دولتی 900 متر مربع فضا اختصاص داده شده است.

صفری با اشاره به ساعت بازدید از نمایشگاه گفت: این دوره از نمایشگاه از ساعت 18 تا 23:30 میزبان مردم قرآن دوست کشورمان است.


منبع : خبرگزاری فارس نیوز
  • احسان عباسی
  • شنبه ۲۲ خرداد ، ۰۸:۱۶ ب.ظ
  • قران و عترت
  • بازدید : ۸۴

مطالب پیشنهادی دیگر خبرگزاری های رسمی کشور

تعداد نظرات این پست [۰] است ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی