عباس نظری‌راد رئیس کمیته روابط عمومی، تبلیغات و تشریفات بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در روند بازدید اصحاب رسانه از آماده‌سازی این نمایشگاه از رونمایی از محصولات جدید خبر داد و گفت: در این دوره از نمایشگاه قرآن 25 مراسم رونمایی داریم که بسیاری از آن‌‌ها در مراسم افتتاحیه رونمایی خواهد شد.


رونمایی از 25 محصول قرآنی در نمایشگاه قرآن

وی با اشاره به رونمایی از یک مجموعه 12 جلدی شرح نهج‌‌البلاغه تألیف حجت‌الاسلام حمیدزاده، افزود: در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از هفت جلد از این کتاب رونمایی خواهد شد. همچنین در این دوره از نمایشگاه نفیس‌ترین قرآن جهان اسلام که 18 سال توسط برادران جانفزا کتابت شده است رونمایی می‌شود.

نظری راد با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» آغاز به کار می‌کند، گفت: تمامی فعالیت‌های این دوره از نمایشگاه به سمت رسیدن به فهم قرآن خواهد بود. بر همین اساس در تمامی بخش‌ها رسیدن به این منظور پیگیری خواهد شد.

 رئیس کمیته روابط عمومی، تبلیغات و تشریفات بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم  با اشاره به برگزاری 75 نشست تخصصی در حوزه‌های مختلف قرآنی، خاطرنشان کرد: هر کدام از بخش‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به صورت مجزا برنامه‌های مختلف از جمله نشست تدارک دیدند که بخش محافل مراسم به صورت جداگانه بیش از 75 نشست تخصصی پیش‌بینی کرده است.

وی از برپایی مراسم خادمان قرآن خبر داد و گفت: این مراسم در نیمه ماه مبارک رمضان با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود. در این دوره از 12 خادم قرآن تجلیل به عمل خواهد آمد.

نگرانی درباره عدم آماده شدن غرفه‌ها در روز افتتاحیه وجود ندارد

نظری‌ راد با اشاره به عدم چیدمان بخش‌ها و غرفه‌های بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم،‌ افزود: از صبح سه‌شنبه تمامی بخش‌ها و غرفه‌ها آماده می‌شود و قطعاً هیچ گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

 رئیس کمیته روابط عمومی، تبلیغات و تشریفات بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با بیان اینکه بخش بین‌الملل این نمایشگاه متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: در این بخش آثار حدود 50 نفر از هنرمندان کشورهای مختلف به نمایش در می‌آید. تاکنون کشورهایی همچون آلمان، ترکیه، عراق، تاجیکستان، پاکستان، بحرین، سوریه،‌ لبنان، آذربایجان و روسیه برای حضور در این دوره از نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فهم قرآن در این دوره از نمایشگاه به صورت ویژه متجلی می‌شود، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که داشته‌ایم بتوانیم رضایت مخاطبان را جلب کنیم.


منبع : خبرگزاری فارس نیوز

  • احسان عباسی
  • شنبه ۲۲ خرداد ، ۰۸:۱۵ ب.ظ
  • قران و عترت
  • بازدید : ۸۷

مطالب پیشنهادی دیگر خبرگزاری های رسمی کشور

تعداد نظرات این پست [۰] است ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی