محفل انس با قرآن

حضور شش قاری مصری و برگزاری ۴۰۰ محفل انس با قرآن کریم که میتوانید توضیحات تکمیلی در این رابطه را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته امسال  همزمان با ماه مبارک رمضان بیش از ۴۰۰ محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ملی وبین المللی ازایران  و مصر  در سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها، این محافل با حضور قاریان ممتاز بین المللی از ایران و مصر،حافظان قرآن، گروه های برگزیده مدیحه سرایی، جامعه قرآنی  و اقشار مختلف مردم در بقاع متبرکه، آستان مقدس امامزادگان، مراکز علمی، فرهنگی و آموزشی، مصلی ها، مساجد و حسینیه های شاخص در مراکز استان ها و شهرستان ها برگزار خواهد شد.

وی به زمان دقیق برگزاری محافل انس با قرآن در استان ها اشاره کرد و افزود: محافل انس با قرآن از دیروز سه شنبه ۱۸ خرداد و همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان با حضور قاریان بین المللی از ایران و مصر در  استان های تهران ، خراسان رضوی  و فارس  آغاز شده است.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به استقبال مراکز و موسسات علمی و فرهنگی و آموزشی از برگزاری محافل قرآنی اظهار داشت:براساس برنامه ریزی صورت گرفته ، امسال همچون سنوات قبل  در برخی از مراکز علمی و نهادهای فرهنگی محافل قرآنی با حضور قاریان ملی و بین المللی و گروه های همخوانی و مدیحه سرایی برگزار شود.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: از تعداد ۴۰۰ محفل انس با قرآن کریم ،۲۱۰محفل در امامزاده های شاخص استان ها، ۸۲ محفل در مساجد بزرگ و ۵۸ محفل نیز در نهادها و سازمان های دولتی در ایام ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به حضور پررنگ قاریان ملی و بین المللی کشورمان در محافل انس با قرآن ماه مبارک رمضان  و استقبال گسترده مردم وجوانان خاطر نشان کرد: ده ها نفر از قاریان برجسته  کشورمان با تلاوت خود در محافل انس با قرآن کریم در  استان ها، زینت بخش محافل قرآنی ماه رمضان خواهند بود.

وی اضافه کرد: استان ها نیز به فراخور توانایی و امکانات خود از قاریان ملی و استانی در محافل انس با قرآن استفاده خواهند کرد  و در این راستا محدودیتی برای آنها وجود ندارد.


منبع : خبرگزاری مهر
  • احسان عباسی
  • جمعه ۲۱ خرداد ، ۱۲:۴۶ ب.ظ
  • قران و عترت
  • بازدید : ۱۲۶

مطالب پیشنهادی دیگر خبرگزاری های رسمی کشور

تعداد نظرات این پست [۰] است ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی