مهدی غلام‌نژاد، نماینده ایران در رشته قرائت چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: شب گذشته، ۲۶ خردادماه، با اعلام کمیته داوری من و سعید علی‌اکبری کلیشمی، حافظ روشندل و نماینده ایران در رشته حفظ این دوره از رقابت‌ها به مرحله فینال راه یافتیم.

وی افزود: نمایندگان اندونزی، فیلیپین، بحرین، کویت، کوزوو و الجزایر نیز از دیگر راه‌یافتگان مرحله فینال در رشته قرائت مسابقات ترکیه هستند.
غلام‌نژاد همچنین تصریح کرد: در رشته حفظ نیز علاوه بر ایران نمایندگان بنگلادش، قزاقستان، موریتانی، فلسطین، اندونزی و سومالی به فینال راه یافته‌اند.
مرحله فینال چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه امروز، ۲۷ خرداد، در مسجد فاتح استانبول برگزار می‌شود و در نوبت صبح فینالیست‌های رشته حفظ و بعداز ظهر نیز قاریان راه‌یافته به فینال با یکدیگر رقابت می‌کنند.
این دوره از رقابت‌ها از ۲۱ خرداد آغاز شده است و فردا، ۲۸ خرداد، با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.


منبع: خبرگزاری قرآنی ایکنا

  • احسان عباسی
  • پنجشنبه ۲۷ خرداد ، ۰۲:۰۰ ب.ظ
  • قران و عترت
  • بازدید : ۲۰۷

مطالب پیشنهادی دیگر خبرگزاری های رسمی کشور

تعداد نظرات این پست [۰] است ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی